Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei Leenuska

Hei,Utelias!
Vuoden 2013 lopussa minulla epäiltiin suolitukosta, jota se ei onneksi ollut, vaan kirurgi totesi sen olevan sytostaattien aiheuttamaa suolilamaa. Syöpämarkkerikin nousi 110:een. Näiden vuoksi minulle vaihdettiin kaikki lääkkeet. Epirubisiini vaihdettiin viikottain annettavaan Paklitakseliin. Antiestrogeenilääkkeeksi vaihdettiin Faslodex 250mg, joka annetaan kuukauden välein pistoksena.
Alhaisen hemoglobiinin vuoksi aloitettiin myös rautalääkitys kerran viikossa annettavana pistoksena. Tällä lääkityksellä viimeisessä TT-kuvauksessa metastaasit olivat pienentyneet ja syöpämarkkeri oli pudonnut normaalialueelle 14. Minulla ei onneksi ole ollut pahoinvointia enemmälti, olen pystynyt syömään ja myös lihonut.
Lääkevaihtoehtojahan on, joten voisithan sinäkin pyytää lääkkeenvaihtoa, jos pahoinvoitia ei tulisi sinullekaan jostakin toisesta sytostaatista. Toivottavasti tuo Caelyx-hoito kuitenkin auttaa ja pienentää etäpesäkkeitä. Parempia aikoja sinulle toivoen, taistellaan yhdessä, eikä anneta periksi, Toiveikkain mielin, sinua ajatuksin tukien, Leenuska
Leenuska | 21.2.2014 klo 22:40:02