Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiitos sikainfluenssa lausunnosta

Moi Eijuli!
Minäkin soittelin tänään omalle osastolle, koska voisin rokotteen ottaa.. En kuitenkaan saanut tietoa. Täytyy odottaa tiistaihin, kun seuraavan kerran menen sytoihin. Minulla kun ei tule parin viikon paussia, kun hoitoja on joka viikko. Lääkärin täytyy minulle kertoa sopiva väli. Katotaan sitten kuinka käy:)
Aikaisemmin minäkin sain rokotteesta niin moninaisia vastauksia, että en todellakaan tiennyt mitä tehdä koko homman kanssa. Tuo virallinen lausunto järjestön puolelta hieman antoi uskoa siihen, että rokotus kannattaa todellakin ottaa..jää vain nähtäväksi tehoaako se, sillä eihän sitä tiedä kesken hoitojen, miten keho saa siitä vasta-aineet rakennettua. Normaalistihan sytoja saadaan kolmen viikon välein, niin silloin tuo 2 viikon paussi toteutuu automaattisesti.
Ukko-Kulta ainakin saa mennä nyt hetinmiten rokotukseen.. mä linnottaudun tänne kotio pahimmaksi aikaa:))
Onni-Oikea | 5.11.2009 klo 11:27:27