Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: elättekö normaalia elämää
Itsellä kolme sytoa takana, neljäs tulossa ensi viikolla ja sitten olisi vielä viides ja toivottavasti viimeinen...se selviää ensi viikolla kun lääkäri tutkii. Vähän jänskättää mutta otetaan vastaan mitä tuleman pitää.Ihan normaalia elämää vietän hoitojen välillä, touhotan menemään sitten kun jaksan, hoitoviikko on aina rankka kaikenmaailman oireineen, mutta siitä kun selviää niin tapailen ystäviä, käyn koirien kanssa patikoimassa lyhyitä matkoja eväät mukana ym ym. Ihan voimien mukaan mennään. Kova opettelu on ollut henkisesti tämä itselle ajan antaminen ja toipuminen tiputuksesta.
Nyt kun käytän peruukkia, niin ihmiset ovat ihastelleet että voi kun olet laittanut nätin leikkauksen hiuksiisi...en ole viitsinyt valehdella vaan kertonut sitten että se on peruukki ja sitä rataa sitten on menty syöpään asti.
Oon vissii sellanen totuudentorvi ja itselle kun tuo syöpä ei oo sanana mikään mörkö..jos se sitten jollekkin keskustelukumppanille on niin ei voi mitään, tietävätpähän totuuden. :)
Sen verta olen tän sairauden myötä tullut itsekkääksi, että valitsen ihmiset kenen seurassa viitsin olla..kaikki negatiiviset ihmiset on kyllä saaneet jäädä taaemmalle, sillä itse kun yrittää suhtautua positiivisesti jokaiseen herättyyn päivään niin ei kaipaa yhen yhtäkään negatiivista ihmistä lähelleen. :)
Aurinkoista juhannusta sinullekkin ja jatka samaan malliin vaan..positiivisuudesta saa sitä energiaa mitä tämän sairauden kanssa tarvitaan. :)
- Re: elättekö normaalia elämää1elisabet
- Re: elättekö normaalia elämäänina65