Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tosi isot rinnat poistettiin kokonaan
Tertuke!Rintasyöpää sairastaneiden kohdalla korjausleikkaus kuuluu normaaliin rintasyövän hoitoon eli leikkaukset tehdään yliopistollisissa keskussairaaloissa ja keskussairaaloissa, plastiikkakirurgit leikkaavat. Joissain keskussairaaloissa asiaan perehtyneet peruskirurgit myös leikkaavat. Suunta luultavasti on, että plastiikkakirurgit leikkaisivat. Hehän varmaankin tekevät parasta jälkeä. Itse en ollut alunperin halukas rinnan uudelleen rakentmiseen, mutta minua hoitava kirurgi suositteli sitä useamman kontrollikäynnin yhteydessä.
Nyt olen tyytyväinen tram-rinnan, vatsasta otettin siirrännäinen, omistaja. Lopputulos on oikein hyvä, tervettä rintaa jonkin verran myös pienennettiin ja rinnat ovat nyt saman kokoiset ja muotoiset. Olo alkaa olla kuin ennekin. Arpia on, mutta ne vaalenevat ajan myötä. Potilaalle maksu on 26 e/vrk eli sairaalahoitopäivää koskeva normaali asiaksmaksu.
Yleensä sairaalassa ollaa 3-5 päivää. Hoitavan lääkärin kanssa kannattee keskustella asiasta.
Kaikkea hyvää sinulle!
- Re: Tosi isot rinnat poistettiin kokonaaniirisrukka