Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sisareni kuulumiset

Hei, palstoilla olen käynyt lueskelemassa päivittäin, mutta vähemmän täällä olen kirjoitellut , mutta nyt oli pakko kun sisareni soitti juuri. Hän oli saanut nyt viimein patologin lausunnon ja ollut lääkärin vastaanotolla. Rintahan poistettiin ja kainalo tyhjenettiin 14.7.09. Syöpätyyppi on III, mikä oli tiedossa ja etukäteen , koko 2,5 cm mutta kainalot puhtaat !! Voi kun tuli ilon kyyneleet molemmilta !
Toipuminen fyysisesti ollut nopeaa ainoa että nestettä on täytynyt käydä tyhjentelemässä sairaalassa, nyt oli kolmas kerta. Kuinka usein te muut olette käyneet ? Ei toki ole mikään ongelma. Psyykkinen puolikin alkaa olla kohdallaan nukahtamislääkeen ja pskyiatrin sekä psykologin keskusteluhetkien avulla.
Hoidot selviävät 11.8. jälkeen kun on tehty luusto, maksa ym. kartoitus. Varmaankin sytostaattihoito kuitenkin ? Siihen on "valmistauduttu".

Viikonloppua palstalaisille, ehkä vähän sateista sellaista, mutta sehän kuuluu kesään. !.... ja ihanaa minulla alkaa kesäloma ke 5.8.

T. Juska
juska | 31.7.2009 klo 14:51:19