Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa
Moi Satu,Uskon että kukaan ei moiti sinua luulosairaaksi vaikka ottaisit yhteyttä, näiden vakavien sairauksien kohdalla on varsin normaalia ja hyväkin olla tarkkana. Minusta sinun kannattaa soittaa hoitavaan yksikköön ja kertoa oireista asiallisesti. Itselläni on samanlaista yliherkkyyttä oireisiin, mutta ajattelen sitä asiaa niin, että oireet täytyy tutkia ja sitten jos ei mitään löydy niin erinomaista, asia on kunnossa. Oireet voivat toki kuulua taudinkuvaan, leikkauksestahan on vasta vuosi ja ainakin kainalon alueen suhteen olen kuullut että paraneminen voi kestää vuosiakin.
Niskavaivat voivat tulla pahemmiksi huolehtimisesta ja jännittämisestä. Onko sulla esim työterveyshuollon kautta mahdollista saada lähetettä fysioterapeutille? Tai sitten vaan terveyskeskuslääkärille aika? Oletko ottanut särkylääkkeitä? Minulla on selkävaivoja, ja niihin pitää tehdä selkäjumppaa koko ajan, ei vain silloin kun on kipeenä.
Eli älä kanna huolta vaan pyydä apua! Huoli on niin raskasta kantaa, on paljon parempi olo kun saa selvyyden asialle, oli selvyys sitten myönteinen tai kielteinen! Ja kroppaansa kannattaa kuunnella!
Tämä on minun mielipiteeni - saat varmaan muitakin vastauksia!
Tsemppiä vuositarkastukseen ja näiden oireiden selvittelyyn!
thunder
- pelottaasatu
- Re: pelottaathunder
- Re: pelottaatella