Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxo ja ripuli ja nyt ummetus

Hei Kutri,

lämmönnousua odotellaan täälläkin. Yöllä oli jo luustokipua, mutta pahin piikki oli onneksi poissa kun olin valmistautunut etukäteen 1000 mg:lla Panadolilla. Ripulin olen toistaiseksi välttänyt, mutta peppu on silti rikki, on se Taxotere niin kovaa ainetta. Pitäisi vaan malttaa levätä, mutta aamulla saatoin esikoisen kouluun - jopa kahteenkin otteeseen, kun oltiin tottumattomuuttamme luettu lukujärjestystä väärin:)

On se tuo "kaljukin" aika vinha. En ole ihan täysin kuula, vaan minulla pukkaa päänahasta eriväristä ja -paksuista sänkeä, ja hiki on koko ajan. Yölläkin saa vaihtaa tyynyä hikoilemisen takia. En ole muutenkaan sinut tämän uuden hiuslookin kanssa, sillä peilistä katsovat kasvot ovat vieraat ja näyttävät miehen kasvoilta. Milloin olen Sami Hintsanen, milloin Samuli Putro, ja nyt kun sain vähän kortisonista punaa kasvoilleni, niin mikäs se Lostin äijä oli? Siltäkin olen näyttänyt.

Herttainen ekaluokkalaiseni selitti eilen, että "Äiti, oikeasti noita-akat ovat kaljuja," joten olen nyt sitten vissiin liittynyt siihen seuraan;)

Voimisia!

T. Karhutar
Karhutar | 20.8.2007 klo 11:04:54