Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hyvää Juhannusta!

Hyvää juhannusta!

Minullakin oli hiha ja hansikaskin, pidin niitä ensin vaikka kiroillen. Koneen näpyttely sellainen tukihansikas kädessä ei ollut helppoa. Öisin en pitänyt mitään. Minulla oli olkavarren murtuman johdosta aika lailla turvotusta, varsinkin kämmenselässä. Jonkin aikaa oli vielä lisätyynykin siinä. Sitten vaan jätin ne pois, sitten en saanut enää lymfaakaan julkisella puolella, eikä ollut varaa yksityiseen. Lymfaa ei ainakaan täällä anneta jos ei käytä hihaa.

Syövästäni on jo 8 vuotta ja kädenselkä on lähes yhtä luiseva kuin toinenkin :). Minulla kun on laihat kädet vaikka olen muuten pullukka.
Kyllähän lymfahoitaja oli "uhkaillut", että kädestäni voi tulla jättikäsi, jos en pidä hihaa. Voi se kai vieläkin tulla, mutta en vaan pystynyt. Olihan se kuumakin kun muutenkin iski kuumat aallot.
Nyt tänä vuonna vasta olen niistäkin päässyt eroon, söin lääkitystä 7 vuotta.

En kyllä kannusta muita jättämään hihaa, jokaisen tilanne on yksilöllinen.

Terveisin
-kukkamaaria
kukkamaaria | 22.6.2012 klo 14:16:59