Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rankat oireet Dosetakselista. Pahenevatko toisen tiputuksen jälkeen?
Minulla oireet yllättivät ensimmäisellä kerralla ja olin tosi kipeä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Juuri kun aloin tokeentua, iski kuume ja jouduin viideksi päiväksi sairaalaan.Toisella kertaa annosta pienennettiin ja osasin varautua oireisiin. Tämä kerta meni melkein huomaamatta. Nyt kolmatta tiputusta olen potenut lähes viikon, osa oireista on hyvinkin tuttuja ja osa sitten ei.
Neulastaa eli valkosolukasvutekijää olen pistänyt kahdella viimeisellä kerralla, koska ensimmäisellä kerralla tuli neutropenia ja infektio. Nyt toisella pistokerralla myös Neulastasta on ollut kipuja.
Kaikkeen kannattaa siis varautua, siihenkin että kaikki menee toisella kerralla hienosti. Sen olen huomannut, että paikalleen ei kannata jäädä, pienikin ulkoilu auttaa. Sekä se, että syö ja juo riittävästi ja vaikka vähän väkisinkin. Pahoinvointia minulla ei ole ollut, ensimmäisellä kerralla söin varmuuden vuoksi Primperania mutta se lisäsi levotonta oloa.
- Re: Rankat oireet Dosetakselista. Pahenevatko toisen tiputuksen jälkeen?Maat