Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ovestin
Minä olen henkilökohtaisesti käyttänyt Ovestinia jo muutaman vuoden .Itselläni on hormooni peräinen rintasyöpä .Minulla oli jatkuvasti virsaputken tulehduksia ja siinä vaiheessa TK lääkäri suositteli minulle ensin Pausenolia , olin epäilevällä kannalla , että uskallanko alkaa käyttämään kyseistä tuotetta ?Mutta sitten minun TKlääkärini soitti sädesairaalaan ja kysyi , että onko mahdollista sen aloittaminen ? Sieltä annattiin lupa ja siitä on jo niinkin pitkä aika kuin 20 .vuotta tulee huhtikuussa .Olen ollut joitakin aikoja etten ole käyttänyt mitään ,paitsi Ceridalia tuliko oikein ?Mutta vitsaputkentulehdus , on minulle melkoinen vaiva , joten ei ole paljon vaihtoehtoja käytän 2 kertaa viikossa ovestnia ja syön myöskin karpalokapselia pari päivässä +Cvitamiinia ja multitabsia 1kpl.Terveisin Sirkku.
- ovestinkaikki alkoi 2001
- Re: ovestinKutri 1
- Re: ovestin-miu-
- Re: ovestinanemone
- Re: ovestinKutri 1
- Re: ovestinSirkku
- Re: ovestinKsantippa
- Re: ovestinkaikki alkoi 2001
- Re: ovestinpippo