Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hyvinvointivinkkejä, tässä kun itsensä ympärillä pyörii (halusi tai ei)

Omat vinkkini:
Keitän puolukasta mehua, ihan sellaisenaan ja juon sitä muutaman pienen lasin / päivä. Annan sen vähän pyörähtää kielen päällä. Jonkun ajan kuluttua siitä purskutan suun suolavedellä. Sammas yritti punkea suuhun, mutta häipyi. Jos ei muuta hyötyä, ainakin tuosta saa C-vitamiinia, eikös marjat ole sitä parasta luonnon antioksidanttia?

Rasvaan ihon kun se on märkä. Sain terveydenhoitajalta tämän vinkin ja toimii. Ihohan ei märäksi jää ja voide imeytyy suit sait, eikä jää ällöttävän rasvaiseksi. Pumppupullo on nykyään kylppärissä käden ulottuvilla.

Kuljen rasvasukissa kun olen kotona. Käsiä rasvaan myös säännöllisesti.

Joogamummojen tunnettu juttu, nenäkannu, on aivan mahtava. Auttaa ihan selvästi kun minulla ainakin kuivuu kovasti nenän limakalvot. Lämpimän suolaveden huuhtelun jälkeen fiilis on lämmin ja mukava. Yhtä tärkeä kuin hampaiden pesu, kun siihen tottuu.

Muistakaa tytöt myös linssit. Tulee ihan älyttömän hyvää sosekeittoa ja on lähes ilmaista. Sekaan porkkanaa, sipulia jos tykkää ja lopuksi kookosmaitoa ja mieleiset mausteet. Terveellistä ja hyvää.

Otan Somacin ja Lacto7-maitohappobakteerin (lupa heltisi Syöpäsairaalasta) / päivä, eikä ole mitään ongelmia vatsan kanssa.

Siinä näitä mietteitäni tänään. Kuulen mielelläni muiden vinkkejä. Itse yritän löytää hyvää oloa ja kun vähän häärää, tulee tärkeä tunne siitä, että voi vaikuttaa itsekin asioihin.

Minulla on aika huima turvotus leikkausalueella. Sytot kuulemma keräävät nestettä kudoksiin, eli kuuluu asiaan. Onko kenelläkään tähän mitään vinkkiä? Liikuntaa, liikuntaa vissiinkin vaan.

Rautamimmi | 15.2.2013 klo 11:43:11