Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysyen tietoja saa, jos saa, muuten ei.
Minun tiputuksen tekevä hoitaja tuntuu aineiden ja neulojen kanssa tosi hyvältä ja kokeneelta. Mutta keskutelu on sitä, että kun minä kysyn, niin hän vastaa asiallisesti, mutta oma-aloitteisesti ei kerro mitään. Minäkin olisin kaivannut silloin ensimmäsellä kerranlla oheita siitä miten niitä sytostaattien oireita voidaan parhaiten lievittää. Täältä palstalta minä sittne kaivoin ja kyselin teiltä vienkkejä. Kiitos teille siitä. Parempia neuvoja minä täältä olen saanut kun sairaalasta mm. ravinnon ja ihon hoidon suhteen.Sitten se samainen hoitaja oli tosi nuivan tuntuinen kun pyysin reseptejä uusiksi. Ihan kun hän ne lääkkeet joutuisi maksamaan.... Sen hoitajanhan niitä reseptejä pitäisi ehdotella, ettei potilaan tarvitsisi olla mikään kävelevä lääkeopas. Näitä lääkevinkkejä sytostaatti oireisiin olen myös parhaiten löytänyt tältä palstalta. Tän palsta vistihaku ominaisuus toimii tosi hyvin.
Masentavaa ajatella, että olisin saattanut ensimmäisellä tipustuskerralla päästä vähemmällä, jos minut olisi ohjeistettu tipuksen yhteydessä paremmin.
Terveisin
MeriTuuli
- Re: Kysyen tietoja saa, jos saa, muuten ei.MeriTuuli