Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarja syöppis.
Hei!Minulla oli syöpä stage IIIc (eli kaikkein lähimpänä nelosta); gradus oli kakkosta. Olen nyt saanut kaikki 9 sytostaattia ja torstaina on CT-kuvaus ja nähdään missä mennään. Vähän jännittää...
Jostain luin, että ärhäkkään syöpään lääkkeetkin voivat tehota tosi hyvin, jopa paremmin kuin hitaampaan syöpään. Onko sinulla hoidot tehonneet? Ja milloin syöpäsi todettiin, pöpö?
Voimia teille kaikille, jotka kamppailette munasarjasyövän kanssa! Muistakaa, ettei koskaan kannata luovuttaa, sillä niin kauan on toivoa kuin on elämää. Eihän se helppoa ole ja jokainen päivä on erilainen. Minulla ainakin tunteet menevät yhtä vuoristorataa ja välillä en näe mitään tarkoitusta elämälläni, sitten muistan perheeni ja siitä taas saan uutta voimaa taistella ja olla positiivinen ja luottavainen.
Helena
- Re: munasarja syöppis.helmar
- Re: munasarja syöppis.tytär 46
- Re: munasarja syöppis.helmar