Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikille! ja pari kysymystä

Hei Liikkelle!
En voi kuin ihailla kuntoiluharrastustasi. Olet todella ahkera. Taidan itse olla laíska moiseen homman. Tuo pilates on kinnostanut jo jonkin aikaa. Saisinpa vaan itsestäni irti ja kävisin tutustumassa. Kävin joulukuussa Vierumäellä kuntotestissä ja hapenottokyky ei ollut paras mahdollinen (tupakoin)arvosanalla 2+ asteikko 1-5. Lihaskunto ja liikkuvuus olivatkin sitten yli 4- ja 4+.
Olin tuloksiin suhteelisin tyytyväinen, koska en ole harrastanut säännöllisesti minkäänlaista liikuntaa. Työssäni joudun kyllä jonkin verran liikkumaan ja kulkemaan niitä rappuja. Kesäisin pyöräilen työmatkat. Kakarana ja vielä 6 vuotta sitten liikuin enemmänkin. Kävin cirkuitissa ja aerobicissä. Ehkä ne ovat auttaneet jonkin verran tänne asti.
Leikkauksesta toivuin minäkin erittäin nopeasti.
2 vkoa leikkauksen jälkeen fysikaalinen hoitaja jopa yritti rajoittaa minua jumppasarjoista ( keräsi ilmeisesti liikaa nestettä kainaloon ) ja sanoi, ettei minun tarvitse olla huolissani, koska käsi nousi kepeästi, eikä kiristänyt lainkaan.
Onko sinulla kovasti "mummotauti" aaltoja, koska progynova on nyt kiellettyjen listoilla. Minä ainakin kärsin näillä helteillä erikoisen paljon niistä. Vuorokaudessa varmaan 30 kertaa. Ja se tuppaa ahistamaan.
Terkuin Peevikki
peevikki | 16.8.2007 klo 18:22:54