Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Anna hevosen surra
sillä on isompi pää. Kun liikaa miettii, asiat paisuvat kuin pullataikina. Onneksi sinulla on miehesi tukena ja voit keskustella mieltä painavista asioista hänen kanssaan. Itse eronneena turvauduin psyk. sairaanhoitajan keskusteluapuun. En halunnut läheisiäni vaivata tuntemuksillani. Sain myös lääkkeet ahdistuneisuuteen, jonka tieto syövästä toi mukanaan.En halua missään nimessä pelotella, mutta minulle sattui se huono tuuri eli n. vuoden kuluttua sain ympäri luustoa etäpesäkkeitä. Huomenna on gammakuvaus ja 6. pv lantion röntgen sekä verikokeet. "Tuomiopäivä" on 12.11. Kunpa aika kuluisi nopeammin! Inhoan tätä odottelua ja epätietoisuutta. Kuitenkin minulla on se tunne, että lääkkeet ovat tehonneet (ei Sytoja)ja saan taas luvan kävellä normaalisti. Nyt se on kielletty lonkan luuston haurauden vuoksi.
Elän kuitenkin poikieni kanssa täyttä elämää ja unohdankin koko syövän olemassaolon, vaikka niitä pillereitä täytyykin napsia ja minulle ei riitä pelkkä syöpä vaan on muitakin kroonisia sairauksia.
Omalla kohdallani onkologit ovat olleet tosi sympaattisia. Tosin sita ei osaa kysyä kaikkea, joten olen varautunut nykyisin muistilappuun jotta kyselisin kaiken olennaisen.
Hyvää jatkoa ja koita olla murehtimatta liiaksi
- Anna hevosen surramks