Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: cef ja neutrofiilit
Silloin kun minua hoidettiin, neutrofiilit mitattiin vuorokautta ennen tiputusta. Raja-arvona oli tuolloin 1,4 yksikköä, mutta aika paljon lääkärit sovelsivat tapauskohtaista harkintaaKäytännössä muutkin asiat voivat vaikuttaa CEF:n siirtymiseen. Jos olet antibioottikuurilla, kannattaa aina tarkistaa antibiootin yhteisvaikutus CEF:n kanssa ja siirtää sytojen tiputtaminen siihen päivään kun kuurin päättymisestä on joitakin vuorokausia. Minulle kävi näin viimeisellä tiputuskerralla. Menin syöpäpolille, koska neutrofiilit olivat kunnossa, mutta matkalla nousi kuume ja korvat alkoivat soida. Olin saanut korvatulehduksen, ja onkologi sanoi, ettei silloin voida tiputtaa. Syön antibioottikuurin ensin ja tulen vasta sitten tippaan. Viikolla sekin tippa siirtyi, mutta eipä se vaikuttanut lopputulokseen.
Olen elänyt terveenä jo yli 6 vuotta.
Terveisin
- cef ja neutrofiilitLilliant
- Re: cef ja neutrofiilitTulevaisuus?
- Re: cef ja neutrofiilitKarhutar