Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Lisäapua kotiin
Heippa!Olen lueskellut näitä kirjoituksia nyt puoli vuotta. Ajatuksiin on jäänyt että miten te pienten lasten äidit pärjäätte. Itse olen jo mummo iässä ja saan rauhassa lepäillä kun väsyttää.
Oma tyttäreni on saanut kotitalousoppilaitokselta vai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan harjoittelijan kotiin. Hänellä on kaksi pientä lasta melko pienellä ikäerolla. Harjoittelija on ollut noin 6 viikkoa. Tyttäreni pitää tietenkin tehdä joku kirjallinen arvio harjoittelijasta. Tytöt ovat olleet reippaita tyttöjä jotka ovat auttaneet tavallisissa kotitöissä ja ruoanlaitossa.
Toinen harjoittelija oli Jyväskylän Kristilliseltä opistolta. Omassa työssäni on ollut harjoittelijoita lähihoitaja koulusta. Joten jos on tarvetta ja paikkakunnallanne on tämäntapaisia oppilaitoksia niin kyselkää sieltä sillä heillä on pulaa harjoittelupaikoista.
Voimia kaikille ja varsinkin äideille.
- Lisäapua kotiinmeikku