Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Palaanko taas lähtöruutuun?

Huomena pitäisi ratketa eli verisuonikirurgin tapaaminen ja hän haluaa vielä tehdä laskimoiden venografian ennen leikkaus päätöstä. Vena laskimo meneekin kasvaimen läpi. mikä tekee leikkauksesta vaikean ja ehkä mahdottoman. Kasvaimet kasvaneet, mutta tt-kuva ei kerro onko osaksi nesteytymisestä johtuvaa. Ca 125 kyllä sitten kertoo, toivon saavani sen tietää tänään. Umpilisäkkeessä jotain karheumaa,mikä voisi olla tautipesäkettä. Sekin selviäisi sitten leikkauksessa.Jos merkkeri noussut,miten jaksan jatkaa,koska sytostattivaihtoehtoja ei minulle paljoa ole. Paniikki iskee...Sain taxoteren jälkeen Neulastaa ja nyt neutrofiilit on 8,3, kun yläraja 6,2.Mistäs se nyt kertoo onko kelleen käynyt noin?Vai onko mulla nyt syöpää jo veressäkin? Siis joulukuusta pitkä matka tänne asti ja leikkaus pitäisi olla ensi tiistaina,näinkö se viimetipassa perutaan. Ja jos merkkeri kertoo että taxotere ei toimi, onko minulla mitään toivoa leikkauksesta huolimatta. Täällä palstoilla ihmiset elelee etäpesäkkeiden kanssa, mutta onko se minulle mahdollista kun agressiivinen syöpä?
riitta47 | 14.6.2011 klo 13:48:58