Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
melkein kuin lottovoitto.....
miehelläni todettiin mahassa syöpä -06. se leikattiin ja hän sai yhdistelmähoidot yms... kontrollikäynti 06/07 ja hän sai "terveen" paperit josta tietysti iloitsimme!no, se ilo ei kauaa kestänyt. eräiden verikokeiden seurauksena (eivät liittyneet syöpään mitenkään, vaan työterveyslääkärillä käyntiin) huomattiin että jotain on pahasti pielessä ja kiireesti liätutkimuksia, joten 11/07 tuli tuomio että syöpä on levinnyt luustoon. rankat hoidot alotettiin jälleen, monta astetta kovemmalla volyymilla. hän on käytännössä saanut sytostaatteja viime marraskuusta lähtien, toki ne parin vkon paussit hoitojen välillä on, mutta nyt alkaa mies olla niin huonossa kunnossa että oikeasti hirvittää!
itse sain kesäkuussa diagnoosin vaikea masennus, johon olen saanut lääkityksen ja olo on hieman kohentunut, työssä olen käynyt koko ajan.
mutta, posti toi kotiin eilen kirjeen papa-kokeen tuloksesta ja luettuani sen, putosin polvilleni....
vastaus: III- luokka, HSIL, kehoitamme teitä ensitilassa varaamaan ajan naistentautien polille.
elämä on kirjavaa, ja pääni täynnä kysymyksiä, kauhukuvia ja kuolemaa! olen keskittynyt hoitamaan miestä, nuorisoa, työtäni, se on minut jotenkin pitänyt kasassa, mutta jos minullakin syöpä, miten ihmeessa selviämme kaikesta? olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata mitä tuo luokka ja "diagnoosi" käytännössä tarkoittaa? luin alempaa -23 vuotiaan hädästä samasta aiheesta, kaikki sympatiani hänelle! olen itse juuri 40 v täyttänyt, joten ikäeroa on ja minulla lapset tehtynä. yritin etsiä tietoa mikä ero on luokka 3 verrattuna 4 tai 5, mutta en oikein ilm. "shokin" vuoksi osaa etsiä oikein.
vastauksista kiitollinen... (=
- melkein kuin lottovoitto.....rva fortunako?
- Re: melkein kuin lottovoitto.....rva fortunako?