Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peitteitä kurkussa
Soitinkin jo vaikka ensin ajattelin selvitä yhden päivän ilman kyselyitä jonnekin ;)Huomenna menen labraan tarkistuttamaan sitä cerppiä ja muita veriarvoja. Nyt sain samaan lähetteeseen streptokokki pikatestin. Nyt kieli on myös reunoiltaan valkoinen ja kyllä poskenkin limakalvo tuntuu "karhealta". Peitteekin ovat ehkä enempi tuolla suuontelon takana sivuolla, kuin itse risoissa. Toisaalta sitten ääni meinaa mennä ja oireet muutenkin sellaiset kuin nielutulehduksessa. Kuumetta ei ole enää tänään ollut.
Olen huuhdellut suolavedellä ja jospas kokeilisi sitä puolukkaakin. Suolavedellä huuhtelu tuntuu ihan hyvältä. Vatsaongelmat on jo rauhoittumaan päin. Onhan nää aika myrkkyjä, mitä meihin pistävät.
Mulla on aina ollut kurkun kanssa voimakkaita tulehduksia ja kaikenmaailman peitteitä, joten eipä näistä itse ota selvää mistä johtuvat.
- Peitteitä kurkussaHannele68
- Re: Peitteitä kurkussaMinnalla
- Re: Peitteitä kurkussaKarhutar
- Re: Peitteitä kurkussaHannele68