Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxotere hoito
Neulasta on lääkkeen nimi jota annetaan pistoksina kun veren valkosolutaso on laskenut liian alas sytostaattihoidon seurauksena.Lääke sisältää solujen kasvutekijää ja käytännässö se siis piiskaa luuydintä tuottamaan uusia veren valkosoluja,etenkin neutrofiilejä jotka pitävät yllä puolustusjärjeslelmää niin ,että emme sairastu esimvakaviin infektioihin. Varmasti sinultakin otetaan verinäyte aina ennen hoitoa jossa varmistetaan valkosolujen riittävyys ym.
Minulla neutrofiilitaso on ollut matala ja olen alkanut saamaan (pistän itse )neulastaa joka sytostaatihoidon jälkeen..Sen turvin hoitoni todennäköisesti toteutuu suunnitellusti. Siis hyvä lääke,mutta kallis! melkein 1300euroa injektio mutta onneksi itselle jää maksettavaksi vain 3 euroa!
Toivottavasti vointisi jatkuu hyvänä ja saat vietyä hoidot läpi suunnitelmien mukaisesti...ps.täällä on ensimmäinen kesäpäivä tänään ,ihmeesti parantaa mielialaa!Tsemppiä sinulle!
- Taxotere hoitoseija-anita
- Re: Taxotere hoitoUntuvikko
- Re: Taxotere hoitoseija-anita
- Re: Taxotere hoitokultsikki
- Re: Taxotere hoitoUntuvikko
- Re: Taxotere hoitoSavosta
- Re: Taxotere hoitokevään kukka
- Re: Taxotere hoitomimme
- Taxotere hoitocalla
- Re: Taxotere hoitoraideri
- Re: Taxotere hoitokesätuulahdus