Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maailma repee ja taas jäi Herceptinit väliin !
Hei!Minulla, kuten varmaan monella muullakin oli monta mutkaa hoitojen aikana. Ensimmäinen oli kun osapoiston jälkeen kirurgi ilmoitti, että patologin lausunnon mukaan on epäiltävää, että rintaan on jäänyt syövän esiastetta, eli rinta olisi syytä poistaa kokonaan. No, sain soluslapaajahoidot ja sen jälkeen poistettiin rinta ja sitten tuli sädehoidot. Hoidot meni suht mukavasti, lukuunottamatta tuota ensimmäistä taxoa, josta sain infektion. Tukka lähti ja samoin kaikki muutkin karvat, myöskin sormista irtosi kynnet. Kuulostaa kamalalta, mutta ne kynnet irtosivat vasta kun uutta kynttä oli jo hyvä alku. Eli kynnettömänä minun ei tarvinnut elää. Cef oli minulle helpompi aine kuin taxo, omat mutkansa siinäkin oli, mutta minusta siinä oli juuri parasta se kun ei mennyt maku-aisti. Pientä äklötystä muutamana päivänä oli, mutta otin siihen heti pahoinvointilääkkeen, ja se meni sitten sillä ohi.
Tsemppiä sinulle hoitoihin!
Eeva
- Re: Maailma repee ja taas jäi Herceptinit väliin !Yxeeva