Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: matkustaminen hoitojen jälkeen

Lääkkeiden kanssa olisi hyvä aina olla resepti mukana. Sädehoidon jälkeen iho on melko hellänä tai jopa rikki palovammoista, joten kannattaa varmaan ottaa tai ostaa joku iso huivi jolla suojaat kehoasia. Muutenkaan sädetetty iho ei kestä oikein aurinkoa. Uiminen varmasti tekee hyvää jos vaan ihosi on ehjä. Itse ottaisin mukaan myös Bepantenia tai jotain sellaista rasvaa, jolla voisin ihoa hoitaa. Kannattanee kysyä lääkäriltä kun sinulla on lopputarkastus. Matka on varmasti hoitojen jälkeen paikallaan, kun saa vihdoin huokaista. Ei muuta kuin hyvää matkaa. Itse olen matkustellut etelän lämmössä joka vuosi, eli maaliskuussa 2010 kun sairastuin niin kävin etelässä helmikuussa juuri ennen leikkausta ja siitä joka vuosi matkalle, huokaisten ja juhlien vuosikontrollin tuloksia. Nyt olen jo jälleen varannut maaliskuulle 2014 matkan. OIKEIN HYVÄÄ LOMAA!
kesätuulahdus | 2.7.2013 klo 09:15:50