Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Vuosi meni hyvin
Hei, siirryin minäkin tänne sivustolle kun verkkoklinikalla on niin hiljaista. (seliisa)Kävin vartalon ja pään kerroskuvissa ja molemmissa oli muutoksia, vuosi on mennyt herceptin-hoidolla ja puolitoista vuotta sitten sädetettiin päätä.
Silloin oli pikkuaivoissa 4,5cm:n pesäke mikä painoi aivokalvoa, sädehoidolla saatiin se pienenemään 2,2cm:iin ja reunat oli kalkkeutuneet. Oli myös pienempiä pisteitä, mitkä hävisivät sädehoidolla.
Sain Taxotereä ja Herceptiniä keuhkojen metastaaseihin ja nekin pienenivät 5 mm:iin - nyt ovat 7 ja 9 mm.
Päässä on myös tapahtunut jotain muutoksia kun eilen kävin kuvassa...
Nyt tulevalla viikolla aletaan taas alusta, eli Taxotere tulee mukaan kuvioihin , pään hoidoista en vielä tiedä.......sädehoito kai taas.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta ?
Itse mä muuten pyysin nytkin kuvat ottamaan, onneksi....Kuvasivat ensin keuhkot ja kun oli pää hiljoilleen kipeä niin soitin sairaalaan ja lääkäri teki lähetteen päänkin kuvaan eli itse pitää olla aktiivinen kuvien suhteen.
Kun pääsis taas jaloilleen ja osaisi iloita ja suunnitella vaikka kaikki nyt tuntuu kaatuvan päälle.
- Vuosi meni hyvincicko
- Re: Vuosi meni hyvinhelmikuu
- Re: Vuosi meni hyvincicko
- Re: Vuosi meni hyvinjulia