Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: CEF ja kortisoni
Mä otan 5 noita dexametasonia 1, 5 viis tabua tiputusta edeltävänä iltana ja taas viis aamulla, 10 tabua kolmena päivänä. Torstaina oli tippa ja nyt aamulla otin viimeiset viis. Kasvot turpoo, punottaaja kuumottaa.Samoin mulla heittää sokeritviihteelle kortisoonin aikana, pistän itseeni pikainsuuliinia. Huomenna on varmaan taas sokerit kohdallaan. Mulla on nytkaks tippaa takana ja odotetusti neljä edessä. Mulle tiputetaan docetaxelia, herceptiinä ja perjetaa.Eka välissä tuli paljon sivuvaikutuksia, mutta kaikkiin vaivoihin sain apuja. Mä olin sairaalassa neljä päivää ripulista. Nyt odotellaan parempaa jaksoa. Vaste on ollut hyvä, keuhkoja ei ole tarvinnut tyhjentää, rinnan patti on pehmentynyt, eikä käsi ole turvonnut.. mulla oli pleuranesteessä syöpäsoluja. Siitä se mun rintasyöpäni löytyikin, poskiontelotuluhdedus diagnoosilla. Nyt on kuitenkin hoidot päällä oikeeseen vaivaan ja kaikki hyvin.
Kortisoonia siis syödään ja senkin kanssa koitetaan pärjätä.
Viikonloppuja kaikille!
- CEF ja kortisoniSantruzka
- Re: CEF ja kortisoniMinnalla
- Re: CEF ja kortisonipalsternakka
- Re: CEF ja kortisoniSantruzka
- Re: CEF ja kortisoniMinnalla
- Re: CEF ja kortisoniSantruzka
- Re: CEF ja kortisoniLilliant