Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxo ja takaisin palanneet särkyoireet

Heippa!
Minä olen 50 v., marraskuussa 2007 poistettu toinen rinta, tautia yhdessä imusolmukkeessa kainalossa, gradus III, Ki-67 99 % ja negatiivinen tauti kyseessä. Joulukuussa 2007 eka taxotere, ja silloin kävi niin, että sain hoidon torstaina, Neulasta-piikin perjantaina, lauantaina oli vielä hyvä olo, mutta lihas- ja luusärky alkoi sunnuntaina ja kesti 5 päivää. Otin särkylääkettä vasta kun särky oli sietämätön, ja se ei sitten enää auttanut. Särkyjen oletettiin johtuvat enemmän siitä Neulasta-piikistä kuin itse hoidosta. Seuraavalla kerralla otin särkylääkettä reilummin ja jo ennen kuin säryt alkoivat - ja olin aivan tokkurainen monta päivää. Kolmannella hoidolla vasta osasin otta riittävästi ja ajoissa, mutta en liikaa, ja pääsin vähillä säryillä. Jokaisen hoidon jälkeen olin tosi väsynyt, ja vietin sängyn pohjalla aina muutaman päivän.

t. Ellinoora
ellinoora | 6.3.2009 klo 10:54:23