Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tosi kuivat jalkapohjat

Hei Memmu

Luulenpa, etteivät potilaat ehdi vilkuilla käsivarsiasi sillä silmällä, mutta pysyvää tuo viiruisuus ei onneksikaan ole. Ehkä jo ensi kesänä voit ehkä oleilla huolettomasti hihattomissakin paidoissa.

Minulla ei ennen sytoja - tai säteitä - varsinaisesti esiintynyt couperosaa, mutta nyt kun hoidot ovat takana, sitä esiintyy säännöllisen epäsäännöllisesti joissakin olosuhteissa. Posket alkavat joskus kuumottaa punaviinilasillisesta ja sitä rataa. Pysyvämmin laajentuneita pintaverisuonia on ilmaantunut boosterialueelle ja arpeen, joten olen rasvaillut niitä tavallista enemmän. En ole huomannut, että mikään voide suorastaan vaalentaisi pintaverisuonia, mutta ihon kunto elpyy kestämään paremmin sääolosuhteita ja fyysistä rasitusta.

Sillä ei näytä olevan eroa, onko voide apteekista vai kosmetologin puodista kotoisin, ja olen koettanut välttää vain hajusteita ja osin myös säilöntäaineita mahdollisimman paljon. Tuo luomuvoide - jonka edellä mainitsin - kävisi kuulemma myös kasvoille, mutta se tuoksuu juuri siltä mistä on tehtykin joten en ole sitä naamaani kokeillut. Jos sitä naamaansa laittaisi, niin suosittelen tuotteen säilyttämistä jääkaapissa.

Terveisin
Karhutar | 26.1.2012 klo 17:14:15