Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpääkö???
Hei! Kävin siis ultrassa pari kk sitten, ultralääkäri ei löytänyt mielestään mitään poikkeavaa, ja kysyi kyllä mitä mieltä olen itse. Halusin niin vaan uskoa lääkäriä, kiitin ja poistuin paikalta. nyt kuitenkin on n. 1kk ajan mennyt oikean puoleinen nänni todella pahasti sisään, kokoajan on sisäänpäin, mutta välillä ihan kuoppa on siinä keskellä. Varasin siis ajan tk:hon, jota en meinannut millään saada. Vihdoin kun sain ajan, lääkäri sano heti tutkimatta mitään tai kuulematta asiaa kummemmin, ettei enää tehdä mitään tutkimuksia että ultra kyllä riittää. En siis päässyt mammografiaan tai mihinkään muuhun. Asia kyllä vaivaa mieltä, kun on noita muitakin oireita. Kannattaisko siis mennä yksityiselle? Ei enää voi olla ajattelematta ja sivuuttamatta asiaa, kun sen joka päivä näkee, että tosiaan on pahasti mennyt sisäänpäin, välillä ei saa edes sitä normaaliksi, välillä taas menee helpostikin normaalimmaksi.. Kaikki kuulemma on täysin normaalia kun kerran on vasta imettänyt.Välillä tuntuu, että sitä on täys idiootti, oikein hävettää käydä lääkärissä ku ne vaan on ylimielisiä ja hermona.
Mulla siis myös oik. puolen kainalossa pieni patti sillon tällön, välillä kylläkin poistuu, ja leuan alla edelleen oik.puolella patti..
lääkärin mielestä nekin on aivan normaaleja.
Ei tiedä oikein enää mitä itse ajattelisi, ku niin vahvasti vain on tunne, ettei kaikki ole ok!!
- Rintasyöpääkö???pinkmama
- Re: Rintasyöpääkö???pinkmama
- Re: Rintasyöpääkö???carpe diem!
- Re: Rintasyöpääkö???Anskuli
- Re: Rintasyöpääkö???carpe diem!
- Re: Rintasyöpääkö???Tellme
- Re: Rintasyöpääkö???gugi53