Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

munuaissyöpä

Hei

Toivon että saan vastauksen. Minulla on todettu sivulöydöksenä munuaisessa puhjennut kystä sekä 1,2cm kasvain, jota pidetään hyvälaatuisena.
- onko niin että kuitenkin se voi muuttua pahanlaatuiseksi.
- rtg-lkr sanoi että puolen vuoden päästä kontrolli
- eikö sitä muka poisteta nyt kun se on pieni
- en tunne sillä alueella kovin paljon kipua, koska olen tuki- ja liikiuntaelinsairas ja kipukroonikkona syön paljon lääkkeitä; hankalahoitoinen kipu ja vaikean uniapnean vuoksi lääkkeet katsottava tarkkaan
- onko sille alarajaa minkä kokoinen poistetaan
- minä saan kaikki harvinaiset sairaudet tai on huono tuuri, minulla on vaikea-aseteinen kaularankasyndrooma, dercumin tauti/rasvareuma, tuntematon lihassairaus, joka vaikuttaa elimistön toimintaan ja rajaa käytettäviä lääkkeitä ja tämäkin syöpä on nyleisempi miehillä
- kerran vältin jo syövän kun kun poistettiin sairas kohtu, limakalvo tunkeutui lihassyiden väliin, oli 40% syöpäriski
- minulla on näinkin kyllin ikävää odottamista eli pitää olla liki halvaantunut ennenkuin niska leikataan ja rasvareuma on etenevä eikä siihen ole olemassa hoitoa ja lisäksi lihastauti rampauttaa minua aina vaan lisää. En tähän haluaisi enää syöpää odotetaan odotetaan -linjalle.

Kertokaa te kohtalotoverit, että pitääkö odottaa...

Olen kiitollinen vastauksista

kalliokielo | 28.11.2010 klo 22:45:58
  • munuaissyöpäkalliokielo
    28.11.2010 klo 22:45