Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: lymfaturvotustako?

Mulle tuli pääsiäisen jälkeen turvotuksen ja kamala paksuuden tunne olkavarteen, samalla alkoi tuntua, että joku lymfastrangi siellä on kireenä, samaan aikaan kuitenkin liikeradat alkoivat sujua täysin moitteettomasti. Viime sytokäynnillä sanoin asiasta lääkärille ja hän kehotti vain kovasti jumppaamaan ja myöskin uimaan. No alkoi haravointikausi ja hiukan epäillen ryhdyin puuhaan: yllätys, yllätys; mulle tuo liike tekikin oikein hyvää. Viime viikolla tein muutaman pyöräilyreissun -huimausvaroituksista huolimatta- eikä käsi piitannut niistä mitään. Viime viikonloppuna olin kylpylässä ensin tai chi:ssa, josta käsi ei tykännyt yhtään ! Sen päälle ekaa kertaa uimassa, josta käsi taas tykkäsi kovasti, myöskin henkiselle puolelle tuo uinti teki tosi hyvää, kun huomasin, että pysyin edelleen pinnalla ;)
margitta | 6.5.2008 klo 11:31:20