Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: cef-oireet
Mulla on takana kolme CEF:iä, kolme edessä. Hoidon jälkeisenä päivänä on aina kumma olo, posket hehkuu punaisina, palelee ja vapisuttaa, mutta pahoinvointia ei juurikaan ole. Ruokaa en voi laittaa, hajut alkaa helposti kuvottaa, mutta pystyn kyllä syömään. Kannattaa välttää raskaita ja voimakkaan hajuisia ja makuisia ruokia, jos tuntuu kuvottavalta. Keitot, salaatit ja kevyemmät kasvisruuat on ainakin mulle tuntuneet parhailta.Mulle sanottiin, ettei oireet paljoakaan vaihtele hoidon edetessä. Jos ekan kerran jälkeet voit hyvin, ei myöhemminkään mitään kamalaa pahoinvointia pitäisi olla odotettavissa. Hiukset multa on melkein lähteneet ja ajoinkin itseni ihan kaljuksi, mutta kulmat ja ripset on edelleen tallella. Väsymys on rankka, mutta helpottaa hiljalleen kun jokapäiväinen sädehoito loppui.
- cef-oireetsatu
- Re: cef-oireetHempukka
- Re: cef-oireetiikka
- Re: cef-oireetlumianna
- Re: cef-oireetRae