Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: OTTAA PÄÄHÄN !
Se on hyvä, mks, että löytyy tuollaistakin apua, ei ole aina senkään saaminen ihan itsestäänselvää. Sen, minkä minä olen omalla ristiretkelläni syöpää vastaan huomannut, niin tiedonkulun heikkouden toisaalta perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidoen sekä julkisen ja yksityisen sektorin välillä. Meillä ei ole puhettakaan, että omalääkärille pääsisi esim. vuorokauden varoitusajalla, vaan syöpäpotilaankin ajat pitäisi sovittaa 2 - 3 viikon päähän. Siinä on hommat kyllä pahasti metsässä, etten sanoisi. Onneksi on päivystyspoliklinikoita ja yksityisiä vastaanottoja, mutta siinä täytyy itse osata vaatia, että tietoja siirrettäisiin niiden välillä. Sitten kun tämä on tapahtunut, niin täytyy ristiä kädet, että joku ehtisi tallentaa tiedon koneelle, joka tietysti on kaatunut. Arggghhh!!T. Karhutar
- Re: OTTAA PÄÄHÄN !Karhutar
- Re: OTTAA PÄÄHÄN !julia
- Re: OTTAA PÄÄHÄN !rapsi