Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiuksettomana kohti toista taxoa
Oh dear (ja voihan peura...) niin tosiaan, voihan sen noinkin käsittää :o) Tosin musta tuntuu että oon nyt enemmän lahopää mitä normaalisti. Meinaan vaan,e ttä kun mä muutenkin välillä hukkaan suunnilleen kaiken muun paitsi itseni.Hiustenlaitosta puheen ollen; tää on ihan loistavaa sikäli, ettei tarvi aamulla tuskailla suoristusrautojen ja vahojen sun muiden kanssa. Rätti päähän ja menoksi. Tilasin just uusia kivanvärisiä Buffeja, niin saa sit olla turhamainen ja laittaa sävy sävyyn Buffit ja vaatteet ;o)
Toinen taxo meni ihan putkeen vaikka laitettiin vähän nopeemmalla aikataulullakin, koska koko hoito huuhteluineen oli ohi 1,5 tunnissa kun viimeks meni 2. Hoitajan kanssa kun juttelin niin se mua varoitteli, että ei sitten hikiliikuntaa ja mä totesin, että kun tästä pääsen lähden hevosen kanssa tunniks maastoon ja takaan että tulee HIKI. Vielä se yritti, mutta mä sanoin, että menen. Piste. Ja viitaten olooni ja veriarvoihin, jotka oli aikas loistavat kaikin puolin, niin ei tästä ulkoilusta ja kunnon ylläpitämisestä ja työssä olemisesta ainakaan haittaa ole ollut, päinvastoin. Noh, lääkäri oli kyllä hyvinkin mielissään siitä, että oon jaksanut liikkua.
Se on vähän niin, että sitten kun väsyttää, levätään ja sit jos vointi menee huonoks, mennään lääkäriin.
Nyt huomaa, että ilta on tulossa, koska alkaa kortisonikuumotus kasvoilla. Se tuli viimekskin joka ikinen iltapäivä jatkuen iltaan asti.
- Hiuksettomana kohti toista taxoaKatjusmaaret
- Re: Hiuksettomana kohti toista taxoaKatjusmaaret
- Re: Hiuksettomana kohti toista taxoasadetanssija
- Re: Hiuksettomana kohti toista taxoaKatjusmaaret