Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinta lähti
Hei Lyytikkä !Hyvää nimipäivää sinulle tänä sateisena päivänä :-) Olen pahoilllani kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan. Olen vieraillut tällä palstalla viime aikoina harvakseltaan, ja nyt huomasin kirjoituksesi. Selailin vähän tuonne taaksepäinkin. Tarinasi kosketti, sillä olen itse sairastunut keväällä 2006. Kun patti löydettiin ja tauti diagnosoitiin, olin RV 6-7 ja RV 8:lla poistettiin vas. rinta, tyhjennettiin kainalo ja tehtiin abortti :-( Edelleenkin olen yksirintainen, mutta asiaan tottunut, proteesi on ihan ok.
Aika usein olen törmännyt näihin tapauksiin, että rintasyöpä on alkanut tai villiintynyt kasvuun raskauden aikana.
Mutta siis : hoidot ovat tehokkaita ja kaikki on kohdallasikin vielä mahdollista ! Juuri tuli Novan uutisista juttua amerikkalaisten tutkijoiden kehittämästä syöpärokotteesta, jolla oli saatu jo hiiriltä syöpätauti myös parantumaan ! Tiede etenee hurjaa vauhtia !
Hyvää loppukesää ja toivottavasti sait mukavia nimpparivieraita,
Anushka
- Rinta lähtiLyytikkä
- Re: Rinta lähtipässi
- Re: Rinta lähtiAnushka