Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyövän oireista
Hei, kerronpa hieman omaa tarinaani kun oireet ovat samantapaiset kuin itsellänikin.Alkuun minulle tuli pistoksen tuntuisia kipuja vas rinnan puolelle joiden arvelin olevan lihaspistoksia. Alkuun ne olivat nopeita ja tulivat harvemmin kunnes ne alkoivat tihentymään ja kovenemaaan.Kipu oli välillä niin sietämätöntä ,että olin varma että henki siinä lähtee. Kävin lääkärissäkin useaan otteeseen ja joka kerta otettiin sydänfilmiä jossa ei tietenkään mitään näkynyt. Vasen käsi puutui lenkkeillessä ja joku kerta tavaratkin tippuivat kädestä. Tätä kesti yli vuoden. Rinnat ultrattiin ensimmäisen kerran kun oireita oli ollut jo yli puoli vuotta.Ei mitään . Alettiin jo ehdotella että vika olisikin korvien välissä. Todella inhottavaa. Puoli vuotta myöhemmin rinnassa tuntui patti joka ultrattiin mutta mitään ei löytynyt. Viimein päätettiin tehdä mammografia ja mitäs sieltä löytyikään.. Kiireesti koepalojen ottoon ja tulos oli rintasyöpä. Gradus III. Horm.peräinen.
Mammmografiassa näkyi kaksi kasvainta ja patologi löysi poistetusta rinnasta vielä kaksi. Kainalo tyhjennettiin ja sieltä löytyi viidestä imusolmukkeesta .
En missään nimessä halua pelotella, mutta vaadi kunnon kuvaukset niin sitten varmasti tiedät missä mennään. Minulle sanottiin diagnoosin jälkeen useasti ettei millään voi ymmärtää että syöpä aiheuttaa kipua kun se on niin salakavala tauti. Mutta näin vain oli ja kun rinta poistettiin niin kivut loppuivat siihen.
Kaikkea hyvää sinulle toivottaen!!
- rintasyövän oireistatiitu
- Re: rintasyövän oireistathompson
- Re: rintasyövän oireistatiikeri
- Re: rintasyövän oireistathompson