Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toiseksi viimeinen viikko kohta takana.
Kun sädehoidot alkoivat minulla helmikuun 2pv., niin ajattelin, että kyllä tuo viisi viikkoa on pitkä aika joka päivä reissata edestakaisin 100 km. Vaan äkkiä se aika kului ja koin sädehoidoissa käynnit ihan mukavia. Nyt on kulunut runsas kaksi viikkoa hoitojen loppumisesta ja iho on jo täysin toipunut koettelemuksesta, viimeisen hoitopäivän jälkeen se oli melkoisen punainen ja arka. Pienet asiat, kuten se, että enää ei tarvitse suojata ihoa saunassa, tekevät mielen iloiseksi, ne vahvistavat tunnetta siitä,että normaaliin elämään olen palautumassa, myös se, että eilen laitoin peruukin laatikkoonsa ja vaatehuoneen perimmäiselle hyllylle, tuntui hyvälle. Sitä tehdessäni ruokoilin, että toivottavasti ei enää koskaan...Tänään menen illan suussa meidän kylän marttojen järjestämälle ruokakurssille, jonka aiheena on Espanjalaista ruokaa, olen aktiivisesti mukana toiminnassa ja osallistun nyt ensimmäistä kertaa kurssille sairastumiseni jälkeen. Siis ihan niinkuin vähän jännitäisi....kai se on tuo suuremman ihmisjoukon tapaaminen pitkästä aikaa, päätäni en enää aio peittää!
Näin sinäkin, Memmu, saat pian sädehoitourakkasi päätökseen, ihania keväisiä päiviä sinulle ja kaikille muillekin!
- Re: Toiseksi viimeinen viikko kohta takana.Sini-likka