Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: epätoivoinen

Hei epätoivoinen!
Kymmenen vuoden jälkeen voi toki olla ihan eri syöpä kysymyksessä, mutta onhan tämä niin kenkkumainen tauti, että voi vielä näinkin pitkän ajan kuluttua pullahtaa esiin. En osaa kysymyksiisi vastata, mutta kirjoitan koska olen painiskellut samantyyppisen kysymyksen kanssa. Keväällä 08 minulle tehtiin osapoisto + syto- ja sädehevoskuurit kuten Sinullakin. Vartijaimusolmuke oli puhdas. Syöpäni oli hormonipositiivinen, mutta sen pienen koon, 9 mm, ansiosta ei onkologin mukaan antiestrogeenihoitoa aloitettu. Jos syöpä olisi ollut läpimitaltaan suurempi kuin yksi sentti, oltaisiin Tampofen aloitettu. Nyt en pääse irti ajatuksista, että olisiko antiestrogeeni kuitenkin ollut syytä aloittaa. Jos se pirulainen sittenkin uusii. Kuinka iso Sinun syöpäkasvaimesi silloin kymmenen vuotta sitten oli? Itse olen ajatellut niin, että jos syöpäni uusiutuisi, olisi silloin antiestrogeeni yhtenä uutenä lääkkeenä sen hoidossa kaiken muun lisäksi. t. Pelakuu
pelakuu | 7.6.2009 klo 19:50:42