Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Voihan kökkö, vastoinkäymisiä
Hakeuduin päivystykseen la aamuna ja sillä reissulla vielä olen. Pakaravakoon tuli paise kun edellissen docetakselin jälkeen tuli ummetus, jota hoidin laxoberonilla, no sitten tuli ripuli, joka rikkoi peräaukon seudun ihoa. Siitä sitten kehkeytyi paise ja pientä lämpöilyä. Tulehdusarvot olleet 24-29, ettei kovin paljoa koholla.La otettiin siis sisään sairaalaan antibioottitiputukseen ja su lääkäri katsoi, että kevyessä nukutuksessa avataan paise ja laitetaan lanka pitämään auki paiseen.
No olin la illasta eilisiltaan yhdeksään syömättä, eikä mitään tapahtunut. Kauhea päänsärky tuli syömättömyydestä. Olin jo hilkulla lähteä illalla kotiin. Suostuin jäämään tähän aamuun kahdeksaan lääkärinkierrokselle ja verikokeisiin. Nyt täytyy löytyä joku aika milloin tämä tehdään. Toista vuorokautta en ole syömättä turhaan. Siinäkin mielessä kurja kun osasto niin täynnä, että osa käytäväpaikoilla ja tämän olisi voinut jo hoitaa lauantaina. Ja herceptin pitäisi tiputtaa keskiviikkona, niin saa nähdä ehtiikö toipua siihen mennessä. Kaikkea sitä pitää tulla. Ensi docetakselilla mäskään kyllä bephantenin kanssa oikein huolella, ettei tulisi tälläistä harmia.
- Voihan kökkö, vastoinkäymisiäSantruzka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiämarijamari
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäSantruzka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäCuskan Alec
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäpalsternakka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäCuskan Alec