Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Irene ja Lumikko
Lähellä täälläkin ollaan, tasan viikon päästä sairaanhoitajalta evästykset matkalle ja seuraavana päivänä lääkärikäynti ja heti sen jälkeen eka taxo-tiputus.Kovasti hermostuttaa miten tulen keväästä selviämään mahdollisen oman huonon kuntoni sekä mm.pahimmassa murrosiässä olevan nuorimmaiseni kanssa jonka yleisimmät vastaukset pieniin pyyntöihin nytkin ovat: Ei, kohta, joojoo... Ymmärränhän minä tietty, että murrosikään kuuluu tällainen ja vaikeaahan noilla kahdella vanhemmallakin lapsella on omassa elämänvaiheessaan mutta pelottaa jaksanko itse vain ottaa kaiken vastaan. Kyllä lapset toki ymmärtävät sairauden luonteen mutta toisaalta heillekin koti on paikka jossa pitäisi voida näyttää omat tunteensa ja oman pahankin olon. Toki minulla on ymmärtävä mies mutta onhan hänkin henkisesti ja muutenkin tosi lujilla. Jos jotain koko aikana dg:n kuulemisen jälkeen oon itkenyt niin juuri tätä pelkoa jaksamisesta.
Säteet alkavat mulla sitten vasta toukokuussa Oulussa sadan kilometrin päässä. Juhannukseen mennessä pitäis olla saatuna 5 vkn kuuri. Hormonit ainakin aloitetaan Tamofenilla. Kuumat aallot tulivat tutuiksi jo nuorena endometrioosiin saadulla keltarauhashormonihoidolla. Tuota yöhikoilua on esiintynyt eka kerran jo 10 vuotta sitten ja pitkän tauon jälkeen jostain syystä uudelleen juuri tuossa joulun alla. Noita oireita en ole kokenut ylitsepääsemättömiksi ehkä vain kiusallisiksi. Saas nähdä mitä yllätyksiä Tamofen vielä mahdollisesti tuo.
Kajaanin koiranäyttelyyn lähden vielä loppiaisena, saapahan ajatukset vielä viime hetkillä pois tästä sairaudesta.
Taisi tulla vähän sekavaa tekstiä, ei ole omat ajatukset oikein kasassa. Ymmärtänette. Kiitos toukokuu6 aktiivisuudestasi, kyllähän meitä saa hieman herätellä, ei olla yksin pelkoinemme...
Toiveikkain ajatuksin uutta vuotta kohden, kestetään ja selvitään. Yhdessä.
t.lumikko
- Irene ja Lumikkotoukokuu6
- Re: Irene ja Lumikkoirene
- Re: Irene ja Lumikkolumikko