Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 1 taxo takana
Hei EllaM!Minulla on ollut koko ikäni atooppinen iho, joka päänahasta on hyvin herkkä joidenkin hiustenhoitotuotteiden ainesosille. Lisäksi kun vesirokosta ja hiuspinneistä on jäänyt päänahkaan muutamia herkkiä kohtia, olen jatkuvasti joutunut miettimään, millaisia shampoita ja hiustenhoitotuotteita voin käyttää. Jopa perusvoiteet on kokeiltu, mutta
lopputulos oli liian rasvainen.
Aika harvoin minulla on sellaista tilannetta, ettei päänahasta jokin kohta olisi rikki, ja nyt kun ihon paraneminen on ollut koko ajan hitaampaa - nytkin keväällä jotkin kohdat olivat jatkuvasti rikki - olen pelännyt sitäkin että syöpä voisi piileskellä myös iholla. Ihotautilääkäri on kyllä rauhoitellut ja pitänyt päänahkaani ihan normaalina atooppisena ihona, mutta hän ei olekaan katsonut päänahkaani taas yli vuoteen enkä toisaalta edes uskokaan että hänellä olisi juuri tähänkään tilanteeseen paljonkaan annettavaa. Tutkimisen sijasta hän nimittäin keskittyy enemmän näihin erilaisiin voiteisiin ja liuoksiin, joita en enää halua lisää kaappiani täyttämään.
Toisaalta kaikki tuntuu vaikuttavan kaikkeen. Heti kun syöpä löytyi, myös päänahan iho rauhoittui (ainakin hetkeksi), joten kyllä se stressikin vaikuttaa hyvin paljon ihon kuntoon. Finnitkin näyttivät hävinneen leikkauspöydälle:).
T. Karhutar
- 1 taxo takanamaaliskuu
- Re: 1 taxo takanajosba
- Re: 1 taxo takanakevätmieli
- Re: 1 taxo takanaKarhutar
- Re: 1 taxo takanaMeriTuuli
- Re: 1 taxo takanamaaliskuu
- Re: 1 taxo takanaKsantippa
- Re: 1 taxo takanaEllaM
- Re: 1 taxo takanamaaliskuu
- Re: 1 taxo takanaEllaM
- Re: 1 taxo takanaKarhutar