Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: väsymys

Hei. Minullekaan ei aiottu tehdä mitään jatkotutkimuksia, vaikka kirurgi minullekin sanoi että levinneisyystutkimukset tehdään - syöpälääkäri määräsi sitten kuitenkin luustokartoituksen ja lonkkaröntgenin, koska minulla on ollut lonkkakipuja. Kyselin muitakin tutkimuksia, mutta minulle sanottiin, että niitä ehditään sitten tehdä koska eivät vaikuta hoitoihin joita saan. Saan kuulemma joka tapauksessa samat hoidot. CEF+säteet+hormonit. En sitten osannut sanoa mitään. Hoidot alkavat ensi maanantaina ja olen huolissani leikkausarven vieressä olevasta pienestä herneen kokoisesta pahkurasta, joka on mielestäni juuri siinä kohdassa mistä syöpäkasvaimeni leikattiin. Onko kellään muulla ollut tämmöistä näin nopeasti leikkauksen jälkeen? MInulla on vasta 5 viikkoa leikkauksesta? Kirurgi sanoi että kaikki on tullut pois mutta jotakin siellä edelleen tuntuu.
Syksy2013 | 4.12.2013 klo 18:33:21