Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hyvää kuuluu!

Eipä ole tullut aikoihin käytyä palstalla. Onko se niin että kun parantuu niin ei enää välitä? No ei.

Minulla on kolme kontrollia takana ja kaikki hyvin. Ensimmäinen tunne: olen elossa! Toinen tunne: olen syyllinen. Miksi minä selvisin pelkällä leikkauksella ja monet muut joutuvat kärsimään raskaat hoidot? Kukahan senkin määrää?

Joka tapauksessa, silloin kun pelkäsin kuolemaa, ajattelin että tässäkö tämä oli. Vaeltelin paljon yksikseni ja mietin. Hyväksyin kuoleman. Kaiken tämän koettunani tiedän kuinka hauras elämä on. Olen niin kiitollinen joka ikisestä päivästä. Osaan katsoa maailmaa ja sen kauneutta ja raadollisuuttakin eri silmin. Olen niin kiitollinen siitä että olen saanut elää. Ja sitten kun lähdön hetki tulee, se vain tulee ja voin ajatella että olen saanut kokea niin paljon hyvää jos pahaakin. Kunpa pystyisin pukemaan sanoiksi sen kaiken mitä olen ajatellut, tämä on pieni yritys.

Toivon voimia kaikille jotka kamppailevat, toivon jaksamista, kaikki on kuitenkin hyvää ja elämä jatkuu, täällä tai jossain muualla.
16 | 7.4.2012 klo 23:09:01