Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uni, arimidex ja imovane

hei.minultakin poistettiin oikea rinta v,2001.olen kärsinyt alapään kuivumisesta jo melkein viisi vuotta.luulen että univaikeudet liittyvät hyvin pitkälti tähän taudin kuvaan.itse nukun noin 3tuntia yössä ja olen fyysisesti raskaassa työssä.joskus on tosi vaikeaa aamulla lähteä töihin kun ei ole nukkunut ns.ollenkaan.tässä seksi asiassa en voi sinua auttaa kun oma parisuhteeni päättyi siihen kun sain syöpädiaknoosin.et sinä ole puolikas nainen vaan ihan yhtä kokonainen kun me muutkin.tunsin itse samoin kun rinta leikattiin pois,mutta nyt olen saanut uuden rinnan,silti ennen leikkausta olin onnellinen siitä että saa olla terve ja että tauti ei ole uusinut.toivon sinulle voimia ja jaksamista näiden asioiden kanssa.kyllä kaikki vielä muuttuu hyväksi kun jaksaa olla positiivinen.hyvää alkavaa syksyä sinulle.
maija | 18.8.2006 klo 22:51:15