Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tramrinnat, mitä kuuluu?

Minulle tehtiin reilu vuosi sitten rinnanpoisto ja sain uuden tramrinnan. Rintani on ollut ihan ok, ei pahempia kipuja, hiukan vaan turvotusta. Mutta vatsanseutuni on edelleenkin kipeä ja turvoksissa varsinkin iltaisin. Kivut lisääntyvät selvästi rasituksessa töissä ja jumpatessa.
En ole ottanut lääkäriini yhteyttä koska olen odottanut että aika hoitaa tämän asian. Vatsani jouduttiin vetämään hyvin tiukalle eikä se ole vielä suostunut venymään tarpeeksi. Olen vaan joskus niin hirveän väsynyt tähän epämukavuuteen ja katunutkin olen koko leikkausta, kirurgien taidonnäyte vaikka se olikin. Ehkä olisi ollut parempi tyytyä vaan rinnan poistoon tai pyytää molempien rintojen poistoa... Kuinka kauan teillä muilla on kestänyt kunnes vatsa ei enää kiristä ja oletteko olleet yhteydessä lääkäriinne esim. puhelimitse leikkauksen jälkeen. Millaisia jumppaliikkeitä olette vatsan hyväksi tehneet? Hienoa kun on tallainen keskustelufoorumi, vertaistuki on tärkeää kun oma usko alkaa horjua. Kiitos vastauksista ja lämmintä kesää kaikille! terv.Mareena
Mareena | 24.6.2009 klo 20:50:04