Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaus ohi

No, voin ainakin rehellisesti sanoa, että tiedän miltä sinusta tuntuu. Saman olen kokenut leikkauksen jälkeen ja voi sitä pettymystä kun ehdin jo iloita, että kainalo on ok. Itse olin pidempään sairaalassa leikkauksen jälkeen, se ehkä helpotti niin ei tarvinnut heti tulla kotiin murehtimaan.

Asia on kuitenkin niin, ettet voi sille mitään. 1-3 imusolmuketta kainalossa on vielä täysin parannettavissa olevan taudin merkki. Tietysti ennuste olisi parempi, jos olisi ollut vain pieni yksittäinen kasvain, ja vielä parempi jos ei olisi sitäkään. Toisaalta jokainen syöpä käyttäytyy omalla tavallaan eikä käytettävissä ole kuin matemaattisia todennäköisyyksiä.

Toivottavasti saat yösi nukuttua (onhan sinulla lääkettä tarvittaessa?) ja pystyt levänneenä toipumaan sekä leikkauksesta että pienestä takapakista. Todennäköistä on, että kaikki paha sieltä kainalosta on saatu pois ja muualle levinneisyys on harvinaista. Hautajaisia ei kannata hyvin tarkkaan vielä suunnitella - tein sen kyllä itsekin mutta sitten ryhdistäydyin ja kielsin itseltäni myös lehtien kuolinilmoitusten lukemisen.
Maat | 23.11.2013 klo 21:59:39