Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: seksi uuden miehen kanssa
Enpä ole noin pitkälle päässytkään, mutta samoja asioita olen mietiskellyt paljon. Ja minun tapauksessani kysymys ei ole vartalosta, vaan kasvoista. Olen alle kolmekymppinen ja minulla on kasvohalvaus. Vielä sitä ajattelee niin "pinnallisesti", ettei kukaan voi koskaan minuun enää ihastua, en voi enää saada aitoa ihailua osakseni, tuntea intohimoa (ts. yksikään mies ei voi himoita minua). Nyt täytyy vaan oman itsensä arvostus löytää jostain syvemmistä asioista, kuin ulkoisesta kauneudesta...Ja onko nuo asiat sitten oikeasti tärkeitä? Jos kerran olet löytänyt ihmisen, joka ihailee sinua sellaisena kuin olet... Varmasti on vaikea seksistä alkuun nauttia "täysin rinnoin" ja se on erilaista kuin ennen, mutta tuskin mies siitä yhtään vähempää nauttii yksirintaisuuden vuoksi. Voithan sanoa, että et esimerkiksi halua hänen hyväilevän ylävartaloasi vielä, jos se tuntuu sinusta häiritsevältä.
Onnea uuteen suhteeseen!
- seksi uuden miehen kanssapunaviini
- Re: seksi uuden miehen kanssapunaviini
- Re: seksi uuden miehen kanssaSuviAnne