Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paniikkia pukkaa...
Minä olen ihmetellyt "kuoppaani" useammankin lääkärin kanssa, ja kerran kysyin jopa rintasyöpäkirurgin mielipidettä, kannattaisiko tervekin rinta poistaa. Hän sanoi, että näin voin tehdä, jos todella olen siihen valmis - mutta hän ei pitänyt uutta syöpää kovinkaan todennäköisenä, vaan vakuutteli, että myös ikä tuo rintoihin tällaisia muutoksia, kun rinnasta häviää rauhaskudosta hedelmällisen iän jälkeen. Yleensä tilalle tulee rasvaa, mutta näin ei aina välttämättä käy, milloin kyseessä on rasvanekroosi.Olen nyt sitten elänyt sen faktan kanssa, että kun leilit ovat tyhjät ne voivat myös konkreettisesti näyttää tyhjiltä - varsinkin, kun en ole lihonut enkä vaihdevuosissakaan ihan vielä - vaikka kyllä ne sieltä tulossa ovat likemmän kymmenen vuoden sisällä. Aika hyvin olen jo pystynyt tuon syöpäpeikon harteiltani karistamaan, mutta kyllä se siellä välillä aina kurkkii, heti kun jotakin uutta paikkaa alkaa kolottaa.
Terveisin
- Paniikkia pukkaa...Memmu66
- Re: Paniikkia pukkaa...markrani
- Re: Paniikkia pukkaa...Silkki
- Re: Paniikkia pukkaa...Karhutar
- Re: Paniikkia pukkaa...Memmu66
- Re: Paniikkia pukkaa...Karhutar
- Re: Paniikkia pukkaa...Kukkurukuu