Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huh, huh!!
Kyllähän se töihin meno jännitti suorastaan pelotti,olin saikulla 9kk ja kesäloma päälle. olen ravintola kokki ja eniten arvelutti se jaksanko vetää täysillä 7-10 tuntisia päiviä välillä kovassakin kiireessä.mietin myös mitä tuo käsi jonka puolelta on kainalo tyhjennetty tykkää rasituksesta.olen sitä kyllä yrittänyt hiukan varoa,mutta toistaiseksi ei ole oireillut. kävin tekemässä 3 vuoroa ennen kesälomaa ja voi sitä ihanaa tunnetta ensimmäisen työvuoron jälkeen kun tunsin että minähän pärjään tässä työssä.sain pitää kesälomani levollisin mielin eikä sitten töihin meno enää jännitänyt. olen kyllä huomannut olevani hieman hajamielisempi kuin ennen.olen myös muuttunut niin ettei pikku asiat työpaikalla saa minua hermostumaan vaan otan asiat rauhallisesti.itsekkin olisin ottanut jatkoksi tuon osaaikaisen sairasloman jos olisin tarvinnut.kyllä se on totta että työ on parasta lääkettä sen jälkeen kun on saanut itsensä työkuntoon,mutta liian aikaisin ei kannata mennä töihin vaan antaa itselle aikaa kuntoutua. Tsemppiä kaikille!- Huh, huh!!Suski69
- Re: Huh, huh!!markrani
- Re: Huh, huh!!Helena1961
- Re: Huh, huh!!lumisade
- Re: Huh, huh!!Helena1961
- Re: Huh, huh!!Syysnainen
- Re: Huh, huh!!Riituli52
- Re: Huh, huh!!taistelu-62
- Re: Huh, huh!!Memmu66
- Re: Huh, huh!!Anskuli
- Re: Huh, huh!!tullis