Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ilmaista seikkailua

Mimi,

Tram -leikkauksen olet tavallaan itse jo maksanut (jos sellaiseen syövän takia "haluat"), sillä sen maksavat veronmaksajat eli yhteiskunta eli me kaikki. Kyseessähän ei ole mikään varsinainen "kauneusleikkaus", vaan sairauden takia tehtävä "korjausleikkaus".

Sitten hiusasiaan. Itse olen ollut kerran lääkärin luennolla, jossa luennoitsija kertoi, että hänen kohdalleen on sattunut tasan yksi potilas (yli 80 -vuotias nainen), jolle ei enää kasvanut hoitojen jälkeen tukkaa. Eli vain yksi.

Tapauksia, jossa hiukset, ripset ja/tai kulmakarvat tulevat takaisin täysin erilaisina kuin ne "alkuperäiset", on sitten selvästi enemmän. Väri voi vaihtua, kuten myös ominaisuudet (ohut/paksu). Kun hiukset alkavat jälleen kasvaa, on niiden kasvutahti monesti ensin selvästi hitaampaa - kunnes "normalisoituu". Seikkailua tai ei, mutta erilaisia yllätyksiä voi siis kehon karvoituksen kanssa kyllä tulla eteen.

Kristitty Lilja | 13.9.2009 klo 18:08:54