Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä vuoden 2007 soutujoukkueelle!

Heipä hei te ihanat naiset!

Täällä sitä keikutaan edelleen, diagnoosi 12/2006 GR III invasiivinen mamma ca.
Leikattu, myrkytetty ja sädetetty v.2007. Tamofen menee kolmatta vuotta ilman suurempia ongelmia.

Minä olen myös vaihtanut työpaikkaa (en työnantajaa), pääsin työterveyslääkärien tuella pois homekoulusta. Tämä oli todella iso juttu, voin nyt erittäin hyvin, eikä selkävaivoja tai migreenikohtauksia ole enää ollut, eikä ole tarvinut pelätä että vaivat johtuisivat uusiutuneesta syövästä. Olen siis varsin tyytyväinen elämääni juuri nyt. Odottelen kutsua seuraavaan mammografiaan, mutta en enää osaa pelätä etukäteen kontrollejakaan.

Niinpä menin ja ostin uuden koiranpennun, jonka haen huomenna kotiin! Olen siis saavuttanut luottamuksen elämään takaisin, aion keikkua täällä vielä tämän uuden tulokkaan elinajan verran ainakin :) Jotkut ehkä muistavat millainen henkireikä ja liikkeellä pitäjä nyt jo yli 9-vuotias koirani oli hoitojeni aikana. Harrastan edelleen aktiivisesti samoja asioita ja olen kouluttautunut yhä uusiin tehtäviin harrastuksessani.

Perhe on pysynyt koossa ja välit ovat luottamukselliset ja rakkaat niin mieheen kuin poikaan. En jaksa turhista kitistä ja edelleen olen onnellinen ja iloitsen pienistä asioista. Minä muutuin ihmisenä suvaitsevaisemmaksi ja kasvoin ehkä aikuiseksi sairastumiseni jälkeen.

Kesäloma alkaa ja tunnelma on mitä ihanin!

Kukkivat kedot pörriäisten touhuja kuhisten, leuto kesätuuli niskahiuksia hyväillen, aurinko pisamia nenänvarteen maalaten, järven kansi laineista kimallellen, linnunlaulu hiljaisuutta leikaten, heinän korsi hampaiden välissä niittypolulla kävellen, elämälle hymyillen - kevätmieli
kevätmieli | 23.6.2010 klo 12:14:58